Slutet.

Hej alla ni fina. Idag så var det faktiskt precis ett år på dagen sedan den här bloggen började. Det har varit hemskt roligt att skriva här och har blivit glad så himla många gånger när folk sagt fina saker. Men idag kändes som en ganska bra dag att avrunda på. Känner att jag är färdig här nu.I fortsättningen kommer jag att skriva här istället. Där kommer det att handla om lite annat, men förmodligen kommer även mumin dyka upp nångång. Häng med vettja!

Och här kommer en liten sammanställning av alla grejer jag samlat på mej under det här året + en sorglig historia om vad som hände med hemulen:






Men äh alltså jaha. nää eller va? har någon försökt knycka mina nycklar och hemulen med nöd och näppe lyckades förhindra dådet? åh hemul inte var du menad att utsättas för något så grymt som halshuggning, du förtjänade bättre.

Hursomhelst, tack ni bästa människor som följt med det här året och gett fina kommentarer och såvidare. Tänker låta bloggen stå kvar iallafall så försvinner den inte helt.




Adjö för mig.

Kommentarer
Postat av: Angelica

kommer sakna </3 :( men följer med dig vidare på nästa blogg. :D

2011-11-28 @ 16:13:51
URL: http://[email protected]
Postat av: Ellen

Vilka fina Mumingrejer :D

Vart köpte du dem?

2012-01-05 @ 23:51:35
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0