Post.


Så vad har jag fått med posten trorni?




























Underbara böcker. Jag har läst ut vem ska trösta knyttet redan. 
Och jag älskar den helt fullständigt. Älskar att jag kommer ihåg den från
när jag var liten, och att jag inte kunde läsa den då för det var svårt med
skrivstil men att jag tyckte om alla bilder. Och det gör jag fortfarande och hela
boken för den är så genomvacker och bara känns överallt.
Och jag vill citera varenda vers i den för den är helt enkelt finfinfin helahela tiden. 

Får berätta mer om den andra boken sen när jag läst mer men den är
också hittills himla bra och intressant för det är från början när Tove Jansson
skrev och ritade till en engelsk tidning men mer om det en annan gång somsagt.



Kommentarer
Postat av: Maria

Du får mig att tycka om Mumin vännen :)

2011-04-21 @ 13:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0