Målerier.

Jag gick och köpte målargrejer idag. Här har ni min bild som tog mycket längre tid att måla än jag trodde det skulle:


STEG ETT.




STEG TVÅ.




STEG TRE.




STEG FYRA.




Fint va? Känns ganska färdigt där ellerhur?
Men tyvärr, tyärr så höll jag i målande stund inte med.

Så det är med tungt hjärta jag här presenterar för er:


STEG FEM.



Tänkte att jag skulle rita bakgrund till. Att det skulle passa fint liksom.
Och ja gräset funkar ju helt okej. Sen skulle jag rita träd där till höger. Hade glömt lite att jag inte kan måla träd alls. Såå jag försökte måla över med vatten för att det skulle bort. Men det gick inte direkt och nu är himlen grön.
Alltså. Jag avskyr när det blir såhär. Att man har en ganska bra bild men så förstör man den i sista stund. Jag lyckades reparera litegranna dock så helt förstörd är den ju inte. Men det ser mycket värre ut i verkligheten än där på bilden kan jag säga.
Varför kunde jag inte bara låta bli? åhhh..

Kommentarer
Postat av: Eskil

Jag måste bara säga att du målar fett bra!

2011-04-28 @ 21:34:57
Postat av: Soz

Ååååh vilken fin bild! :D Helt otroligt ^^ Coooolt! Och det gröna förstörde inte alls - det kan vara skog långt bort bakom dimma (: Det ser naturligt ut :P

2011-05-30 @ 20:23:14
URL: http://coloradosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0